passion pour chocolat.

Vreau sa va spun un secret: sunt dependenta de ciocolata [cu arahide, biscuiti, cu lapte, cu stafide, tableta sau baton, praline sau bomboane de ciocolata].

Recent pasiunea mea pentru ciocolata a fost rasplatita in cel mai frumos mod: o vizita la fabrica de ciocolata Heidi din apropierea Bucurestiului, un tinut de poveste unde pasiunea, inovatia, tehnologia, materii prime de inalta calitate si oameni deosebiti se imbina pentru a creea una din cele mai bune ciocolate din Romania.

Heidi Chocolats Suisse, parte din grupul Laderach, a fost infiintata in Romania acum 12 ani de catre Konrad Hafner, actual director general. Dupa propria declaratie este un fiu de fermier elvetian care a descoperit la 27 de ani pasiunea sa pentru ciocolata si a venit in Romania sa-si indeplineasca un vis. Visul sau a devenit realitate si afacerea sa creste de la an la an, in momentul de fata firma avand 7 % din piata producatorilor de ciocolata [printre care Kraft, Excelent, Primola, Nestle].

Am vazut din ce si cum se prepara ciocolata, am gustat diverse sortimente, am trecut prin diverse camere unde oamenii lucrau linistiti, fiecare indeplinindu-si constiincios responsabilitatile, am testat noua formula de Heidi Grand’Or cu alune de padure. Un miros puternic de cacao se regasea peste tot [am aflat ca mirosul acesta face ca oamenii sa se simta fericiti]. Si noi am fost fericiti acolo. Doar ne aflam pe un taram magic.

Un detaliu interesant: ambalajele Heidi, a caror creatie apartine departamentului de marketing intern, sunt pictate manual aici.

Kony, asa cum isi spune domnul Hafner, are o familie de 300 de angajati si are un stil de leadership total opus sistemului din Romania. Isi petrece mult din timpul sau discutand cu oamenii din productie, supravegheaza departamentul de dezvoltare [unde se creeaza noi retete sau se imbunatatesc cele actuale] si sustine fervent inovatia sub toate formele ei. Este un om cu totul special si a fost o adevarata onoare sa-l cunosc.

Multumesc Euro Info Centre din cadrul Camerei de Comert Bucuresti pentru aceasta experienta!

4 Comments

  1. ah…
    si pe mine nu m-ai luat…
    ce om!
    ce suflet….
    🙂
    hugs from pitesti ville!

  2. cate ciocolate ti-au dat sa le faci reclama :P?

  3. Ce este uimitor este ca ne-a dat doar cate o ciocolata [pe langa tot ce am gustat in fabrica], dar aproape toata lumea, inclusiv eu, a mers la magazinul lor si au cumparat multa ciocolata [Dark Orange, Grand’Or, cutii cu praline, Mosi Craciuni, etc.]

  4. Mama mea lucreaza la HEIDI in PANTELIMON… Si ciocolata de la ea este cea mai buna


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

